2011. június 13., hétfő

Eszközök

Kicsit utánaolvastam és a legtöbb helyen azt írták, hogy jobban tenném, ha speciális bonsai eszközökkel dolgoznék. A miértje, hogy azok az eszközök speciálisan a kis fákra, a nem megmaradó sérülésekre lettek kitalálva, éppen azért mert rendkívül élesek. 

Nekem ilyen eszközeim sajnos nincsenek, de van apukám garázsából drótvágó és drót:



Édesapa vett nekem metsző ollót, aminek a csomagolásán egyébként rajt volt egy kis bonsai fácska, jelezve, hogy azok metszésére is alkalmas.


Aztán az Acerem ledrótozására vágtam ki egy műanyag asztalterítőből, hogy ne sérüljön az ágacska. (A következő bejegyzésben majd látszik, hogyan használtam.)

Amire Jani rávezetett, hogy a Serissám ágacskái is azért haltak el, vagy száradtak vissza, mert nem használtam sebkezelőt. Ezért beszerezem egy Fadoktor nevű szert. A juharomról levágott 3 ágacskát már ezzel be is kentem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése